Eerste krabbel vanuit Amerika!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van anneliesinamerika - WaarBenJij.nu Eerste krabbel vanuit Amerika!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van anneliesinamerika - WaarBenJij.nu

Eerste krabbel vanuit Amerika!!!

Door: an

Blijf op de hoogte en volg

18 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lieve iedereen!

Ten eerste we hebben een goede vlucht gehad.Wel wat vertraging maar het ging al met al best snel.
Afscheid nemen was wel even slikken.Al die tranen.
Maargoed we zijn er nu en we hebben alweer wat pech gehad.
We kwamen aan op Atlanta airport en ja hoor....precies onze koffers stonden nog in Amsterdam.Balen balen.
Maar wat bleek nu, dat hadden ze in Amsterdam dus al doorgegeven aan de mensen die hier op Atanta airport werken doorgegeven. We weten al precies hoe het kwam. We zouden met een latere vlucht mee gaan uit Amsterdam tegen vergoeding van 300 euro, omdat onze vlucht overboekt was.
Wij dachten natuurlijk mooi meegenomen....en ja gezegd.
Uiteindelijk bij het inchecken bij de gate mochten we wel met de vlucht mee met welke we eigenlijk mee zouden gaan. Ik had voor de zekerheid gevraagd of onze koffers er wel in zouden zitten omdat we het andere natuurlijk geacepteerd hadden.
Ja hoor zei de stewardes achter de balie. prima.
Nou mooi niet.
De koffers zouden rond 7 uur bij het hotel zijn.
Dus vandaag even een shirtje gekocht enzo...
Om 10 uur gingen we naar de receptie omdat we nog niks hadden... nou waarschijnlijk komen ze morgen..gatver 2 dagen met vieze kleren!!!!!!
Wij boos naar onze kamers...2 minuten later...onze koffers!!!!!!!!!!!!!
helemaal happy alles uitgepakt enzo.. heerlijk die schone kleren haha.
Maandag mogen we in een potje piesen en testen doen. En appartementen zijn er zat! dus morgen even zoeken en spitten want zelfs op zondag is het open.
Trouwen de Malls(winkels en veeeeellll!!) zijn hier echt super.
Het is erg warm hier...37 graden.
Nu relaxen we nog even en genieten we nog even van de vrijheid....daarna begint het werken.
Trouwens er is in 1 restaurant een Nederlandse manager, ze is superaardig, en de rest hier is tot nu toe ook erg aardig. We vermaken ons wel hier, maar ik mis jullie wel hoor. Gek hoor het eerste weekend niet stappen enzo. Ben erg benieuwd hoe het daar is....
Nu ga ik slapen want we hebben weer veel te doen morgen!
Ik zal z.s.m de foto's erop zetten, maar moet eerst even een kabel kopen.
mam pap een kus voor coco!
Internet is nu even duus vanuit het hotel dus dat zal ik neit vaak doen.
Heel veel plezier iedereen in Nederland! tot over 1 jaar!!!

Liefs an

  • 18 Juni 2006 - 10:00

    Peggy:

    He An, wat vervelend van de koffers!! Maar als dat tot nu toe t enige minpuntje is, valt t nog mee toch ;) En je had even een excuus om te shoppen :P Iig even snel een kabel kopen, voor de foto's! :)
    Het eerste weekend uitgaan dat je hebt gemist.. Tja het Schippersfeest, maar een schrale troost.. Het viel tegen dit jaar! :( Maar dat is mijn mening. Jij was er gewoon niet voor de gezelligheid! :)
    Kus

  • 18 Juni 2006 - 11:41

    Elmo! (Jelmer):

    Heej toppertje,

    Dat is al snel bericht van je :D
    Maar goed dat alles in orde in nu ook met de koffers...

    (K)

  • 18 Juni 2006 - 13:44

    Bernadette:

    Heeeey annie!!!
    Jezus wat een drama zeg!! ik zou helemaal gek worden! maar goed dat je hetw el naar je zin hebt, dat scheelt dan wel weer. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen met je kamer zoeken en ik wens je heel veel plezier, en we houden natuurlijk wel contact!!!
    groetjes aan die andere!!
    Kusjes bert

  • 18 Juni 2006 - 15:32

    Esther:

    Haihai!!

    Leuk joh, amerika. Je hebt er in iedergeval weer een shirtje aan over gehouden, toch? Veel succes verder met een kamer zoeken enzo! Gaan jullie met z`r drieen wat zoeken, of in je eentje?
    Kus es

  • 18 Juni 2006 - 18:45

    Marjon:

    hoi annie, blij dat alles nu terecht is verder via de hotmail, liefs mama

  • 19 Juni 2006 - 06:59

    Marjon:

    je hebt je koffer nog niet helemaal uitgepakt.Ha Ha.
    zoek ze mama

  • 19 Juni 2006 - 21:41

    Wendy!:

    ANNIEEEE! Tijd voor een nieuwe krabbel van je, want vraag me af hoe het met je gaat... Smsen is wel een beetje duur he. Maar goed jij zal ondertussen vast al half Alphen gesmst hebben, sms-junk! haha.. Maar dat je het even weet! Dyon zei namelijk dat het misschien wel iets van 4 euro is(!) Goed he, Nederland heeft gewonnen met 2-1, Hup Holland Hup!Maar vertel, vertel, vertel... Wat heb je allemaal al gedaan en hoe is het hotel? En de mensen? En de stad? En het shoppen? en en en en... En dikke kus uit Hollandia!

  • 19 Juni 2006 - 21:46

    Wendy (again):

    Ik verwacht natuurlijk wel dat je dat mooie t-shirt daar in Amerika vol op gaat dragen! Misschien wordt ik dan namelijk nog eens ontdekt ofzo.. Aangezien ik er ook op sta :-) En niet te vergeten, zo zien die Amerikanen waar je vandaan komt.. Alphen a/d Rijn, The place to be! :-S

  • 21 Juni 2006 - 09:26

    Suusje:

    Hee an!!
    super dat je veilig bent aangekomen..
    alleen beetje jammer dat je koffer er niet op tijd was!!hoop dat je t naar je zin hebt succes met zoeken naar een kamer en de rest natuurlijk!! kusss suus

  • 29 Augustus 2006 - 01:22

    Froukje:

    heey!je had een berichtje achtergelaten, dus jij woont hier voor een jaaar! woow! das lang! wel leuk hor! wat doe je precies? en ben je met bekende? zit jij echt in de stad atlanta? ik zit in roswell das ong. 15 minuten met de auto, maarja die heb ik niet. ik woon in het huis vandegene waar ik stage loop, heel erg groot+zwembad, in zon echte villawijk! dus daar is ook niks mis mee, maar ik ga wel t uitgaan elk weekend in Adam missen denk... maarjah mag niet zeuren. he veel plezier nog en succes verders!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 April 2007

Nog 1 maand

02 Januari 2007

Oud en nieuw!!!!!

04 November 2006

Hier ben ik weer

02 September 2006

Ben ik weer!!

02 Augustus 2006

heet

Actief sinds 15 Juni 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 20408

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 26 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: