update - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van anneliesinamerika - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van anneliesinamerika - WaarBenJij.nu

update

Door: an

Blijf op de hoogte en volg

24 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heey iedereen!
Zo hier weer eens een bericht van mij.
Het gaat allemaal erg goed hier en we hebben het nog steeds erg druk.
Eindelijk zijn er dan bedden en hebben we een tv enzo.
Koen is aan het knutselen met zijn nieuwe laptop en Emma en ik zijn gister heerlijk wezen shoppen.
Gister was onze enigste dag vrij en dan heb je natuurlijk geen zin om op te ruimen enzo.
We hebben ook een wasmachine en een droger maar met dit weer hang je de kleren buiten. ziet er heel grappig uit wat je kan uithangen over 2 balkons.
We hebben gister een poolparty gehad.. heeerlijk zo in het zonnetje en lekker lang buiten gezeten.
Pff vorige week hadden we een of andere kerkgroep in het hotel... maar dan staan die ook echt bekend om zeikerds.
Er was een belangrijke preacher hier in Atlanta.
Deze week wordt het ook erg druk en ben alleen zaterdag vrij. Maar dan ga ik met een meisje van mijn werk een auto huren en gaan we de hele dag leuke dingen doen en savonds lekker uit.
Mijn internet op mijn laptop werkt niet echt meer...heb ook echt geeeeeeeen idee wat er mis mee is, maar at komt wel weer goed. Dus ik kan nu nog even geen foto's plaatsen.

Jullie horen snel van me.
Dikke kus an

  • 24 Juli 2006 - 13:24

    Steef:

    Ben benieuwd naar de foto's ;)

  • 24 Juli 2006 - 13:30

    Peggy:

    Hey An, wat leuk dat het je allemaal nog steeds bevalt!.. Alleen jammer dat je zo weinig vrije tijd hebt.. Maar ach, zolang je je vermaakt :) Hoop snel de foto´s te kunnen zien! Veel plezier!
    Kusje Peggy

  • 24 Juli 2006 - 15:46

    Marjon:

    he an, vergeet je oma en opa niet?geef je niet teveel geld uit,ha ha.
    geniet maar lekker, dikke kus mam

  • 24 Juli 2006 - 17:39

    David:

    HA die annie,
    Ben benieuwd naar je foto's. En kijk je uit dat je niet overwerkt raak!

    Hahaha, groetjes
    David!

  • 25 Juli 2006 - 08:41

    Elmoowtjuh:

    heej kanjer

    zo te horen moet ik duidelijk snel eens langs komen daar :P

  • 26 Juli 2006 - 09:13

    Esther:

    Hey weiffie!!!
    Klinkt leuk zeg in the USA. Allemaal feestjes maar wel hard werken zeg alle...... Nou ik ga morgen verhuizen naar London, we gaan met de boot en de auto dus dat belooft wat. Ik ga zelfs een fiets kopen daar (mountain bike..) Spreek je al vloeiend engels met zo`n heerlijk Soutern accent?

    Dikke zoen es

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 April 2007

Nog 1 maand

02 Januari 2007

Oud en nieuw!!!!!

04 November 2006

Hier ben ik weer

02 September 2006

Ben ik weer!!

02 Augustus 2006

heet

Actief sinds 15 Juni 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 20414

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 26 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: