Hier ben ik weer - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van anneliesinamerika - WaarBenJij.nu Hier ben ik weer - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van anneliesinamerika - WaarBenJij.nu

Hier ben ik weer

Door: an

Blijf op de hoogte en volg

04 November 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Halle lieve iedereen!

He is alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. Moet zeggen dat het echt heel erg druk is geweest en ik heb nu 2 dagen vrij!(eindelijk)
Het werk bevalt nog wel en thuis bevalt het ook nog wel goed!
Het stageverslag...nog geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee wat ik moet doen....
Er komen 3 docenten langs de 20ste! Wel gezellig natuurlijk.
Ik heb vanavond een vertraagde halloween party. Ik ga straks naar een kostuumshop...dat word lachen!

Mijn engels is echt een stuk vooruit gegaan!
Ik heb sinds 2 weken een nederlandse manager...ze is echt superlief en kan het goed met dr vinden!
29 novmber tot 7 december kom ik even naar nederland... Zal wel een drukke week worden.
Het weer hier is zooo apart... Gisteravond ben ik met 3 vrienden naar de bioscoop geweest om 1 uur snachts en t vroor....
maar 3 dagen geleden zat het hier nog tegen de 28 graden aan...apart.

Ik ga weer even stoppen want ga mijn kostuum ophalen!
Ik laat snel weer van mij horen!


Liefs annelies

  • 04 November 2006 - 17:01

    Peggy:

    Hey An,
    Ben blij te horen dat alles allemaal goed verloopt!
    Gezellig dat je nog even een weekje naar Nederland komt, gaan we wel even afspreken he?! :)
    Kusje Peggy

  • 05 November 2006 - 09:44

    Esther:

    hey meid!
    Ik had je al gesproken, maar zoals het hoort kan je het nog wel een paar maanden uithouden daar, toch? We zien elkaar gauw weer en veel sterkte!
    Kus es

  • 05 November 2006 - 17:13

    Suusje:

    hee an!! echt super om te horen dat t zo goed gaat daaro!! hier gaat alles z'n gangetje.. veel plezier in nederland!!
    sterkte en ik spreek je gauw!! liefs xxx suus

  • 06 November 2006 - 15:29

    Marijke:

    Hey annelies, Goed om te horen dat je het nogsteeds naar je zin hebt in dat verre amerika. Soms vind ik Brussel nu al te ver haha. Begin het een beetje zat te worden, Ik ben veel liever gewoon in nederland.

    ik zal je snel maar weer eens een e-mail sturen.

    Succes nog

    xxxx

  • 08 November 2006 - 08:47

    Elmo!:

    heej kanjer,

    kicke dat je ff een weekje hier bent...
    stuur je op PF wel nog een bierchie zometeen

    kus van jelmer

  • 11 December 2006 - 09:36

    LunaTick:

    Hee An, leuk verslagje weer.. Lees snel wel weer een keertje wat :D

    -x- Rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 April 2007

Nog 1 maand

02 Januari 2007

Oud en nieuw!!!!!

04 November 2006

Hier ben ik weer

02 September 2006

Ben ik weer!!

02 Augustus 2006

heet

Actief sinds 15 Juni 2006
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 20423

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 26 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: