druk druk druk - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van anneliesinamerika - WaarBenJij.nu druk druk druk - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van anneliesinamerika - WaarBenJij.nu

druk druk druk

Door: an

Blijf op de hoogte en volg

04 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heyyy!

Hier weer eens een bericht van mij!
Ik ben nu internet aan het aftappen van iemand anders.
Er zijn in totaal nu 6 nederlanders in het Hilton.He is hier supergezellig en heel erg warm!
vandaag had ik (na 6 dagen achter elkaar werken) vrij.
We zijn met onze Amerikaanse vrienden naar six-flags gegaan. Was erg leuk.
Vorige week woensdag ben ik samen met Koen en Emma naar Armin van Buuren geweest waar die week ervoor Paul van Dyk draaide.
Was heel leuk en we mochten gratis naar binnen...mochten drinken terwijl we geen 21 zijn..en ook nog eens in de VIP..
Ook nog met Armin gepraat. Was echt heeeeel leuk en ik ga zeker proberen wat foto's ervan te plaatsen.
Het werk is wel leuk hier maar phoeee je moet zo overdreven doen. Maarja hoe meer je lacht hoe meer je tip is en dat is soms erg hoog!
Woensdag hebben we bij ons appartementen complex een BBQ feestje...
Iemand van het hotel die in de keuken werkt zorgt voor het vlees en dan hebben we ook nog een pool party.
Ik heb gister mijn kamer een beetje ingericht. We zijn naar de IKEA geweest en wat spullen gekocht.
Vervoer is hier wel te doen, en als je laat klaar bent met werk wil iemand van het hotel of wat mensen die we hebben leren kennen hier je altijd wel thuisbrengen.
De restaurantmanager zorgt ervoor dat Emma Koen en ik dezelfde werktijden hebben.
Morgen is er een feestdag in Amerika... jammer genoeg moet ik werken.Maar er schijnt veel vuurwerk te zijn enzo.
Ik had zelf niet verwacht dat ik zo druk zou zijn.
Ik mis sommige dingen wel hoor....zoals groente of de tijdschriften.
Maarja niks aan te doen.
Morgen weer een werkdag dus ik stop nu....

Liefs an

  • 04 Juli 2006 - 05:40

    Pieter:

    geniet van de 4th of July! ziet er allemaal super uit! Enjoy! miss u wel hoor!

    (K)

  • 04 Juli 2006 - 05:44

    Eric Oldenburger:

    hoi bep, zo te zien ontbreekt het je aan weinig , vermaak je maar goed, en ach als het druk is vliegt de tijd om. groetjes eric

  • 04 Juli 2006 - 06:39

    Steven:

    Doe maar luxe hoor, in het Hilton ;) Leuk zo om al je ervaringen daar te lezen :D En veel plezier met the 4th of July!

  • 04 Juli 2006 - 06:43

    Marianne Zwaneveld:

    Hoi Annelies, wat ziet het er allemaal leuk uit zeg, Koen heeft nog geen nieuw bericht geplaatst dus maar even een reactie op jouw site. Veeeeel plezier met elkaar. Groetjes uit Bodegraven

  • 04 Juli 2006 - 10:15

    Elmo!:

    Heej kanjer,

    Leuk weer wat van je te horen :D
    Ik heb je net een bericht gestuurd op partyflock hahaha
    Hoor je snel weer mop

    (K) Jelmer

  • 04 Juli 2006 - 12:36

    Bertje!!:

    Jooooo annie!!!!! Wat super vet zeg!!:D Dat euh zwembad waar hoort dat bij?? (hotel, of je kamer?)Nou heeeeeeel veel plezier, ik ga over 5 weken weg, dus ik ga nog ff genieten van hier!!! Colette en ik hebben ook een site gemaakt (cenbina. waarbenjij.nu) colette en bernadette in antwerpen betekent het:D. Heel veel plezier en we houden contact!!!
    Kusjes xxxxxjes

  • 07 Juli 2006 - 22:43

    Dyon:

    Hoi annie,

    wat leuk om weer iets van je te horen. Had je het bij delicato wat rustiger 6 dagen is noooooit voor gekomen zeg dat maar tegen die Amerikanen maar ik lees dat het wel goed met je gaat en volgens mij pak jij met je pret oogjes de meeste tip van de dag. We hebben het hier ook lekker warm maar dat heb je zeker al vernomen en missen jou op het terras maar er is vervanging verder gaat alles goed en zijn we nog steed in Wk stemming want Italia in de finale zondag hopen we kampioen te worden de vlag hangt al in de top. nog een vraagje wortd dat uitgeknipte hoofd als in gevuld door een vermogende Texaan? we horen je weer snel, liefs en hou je taai groetjes dyon

  • 09 Juli 2006 - 15:37

    Wieteke:

    Hej meissie

    Ik zie het al, je hebt het mega mega leuk daar!!! hahaha. Hoest?

    Hier is het nu wat minder weer. Bewolkt en fris, maar geloof dat het weer terug komt het mooie weer.
    Ik ben gisteren naar Sensation Black geweest. Er is een hoop gebeurd. Er was een special act van Slipknot (rockband) maar heel de arena snapte het verband niet. Het duurde te lang en iedereen ging fluiten en boe roepen. Toen klom er iemand op het podium en heeft ging inslaan op die zanger. Dus die hele band op die gozer in slaan, pffffff heel die arena juigen!!! Zijn ze gelijk gestopt. Ja het sloeg ook echt nergens op. Iedereen bier gooien, pfffffff hahaha.
    Maar goed, jij hebt vast betere feestje:)

    Nou dikke kus en de groetjes!

    Wiet

  • 10 Juli 2006 - 10:49

    Daiënne:

    Hoi annelies,
    Ik heb zojuist voor het eerst al je berichtjes gelezen. Erg leuk zeg om je zo een beetje te kunnen volgen. Volgens mij gaat het erg goed met je maar wel erg druk geloof ik zo te lezen. Goed ook om te lezen dat je afspraak met Armin goed is gegaan Klaus wist het niet zeker of het allemaal gelukt was. Ook de foto's zijn erg leuk. Groetjes en heel veel plezier daar.
    klaus, Daiënne & Jorg

  • 10 Juli 2006 - 20:55

    Klaus:

    hai Annelies,ben blij dat het gelukt is met Armin.Gr Klaus CU

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 April 2007

Nog 1 maand

02 Januari 2007

Oud en nieuw!!!!!

04 November 2006

Hier ben ik weer

02 September 2006

Ben ik weer!!

02 Augustus 2006

heet

Actief sinds 15 Juni 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 20432

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 26 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: