heet - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van anneliesinamerika - WaarBenJij.nu heet - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van anneliesinamerika - WaarBenJij.nu

heet

Door: an

Blijf op de hoogte en volg

02 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Jaja hier weer eens een berichtje!

Het is hier nu echt allemaal heel leuk. We hebben nu een 'echte' woonkamer. haha.
Gister zijn we naar de Wall markt geweest. Echt een ideale uitvinding zo'n winkel. heeeerlijk goedkoop meubels uitzoeken en eten enzo.
Ze zijn hier wel raar af en toe hoor. maarja dat heb je nou eenmaal in Amerika.
Ik hoop voor de mensen die nu op stage gaan dat die echt een superstage gaan hebben!
Ik moet deze week eindelijk maar 5 dagen werken. En in Le Cafe heeft mijn manager verteld dat ik naar Casablanca mag. Yes eindelijk.
Dat is een lounge cafe. Dus meer tip haha.
Vorige week hadden we een groep van de curch... ooo iedereen heeft het er nu nog over. echt verschrikkelijk.
Het weer hier: rond de 38 graden.
wordt nog warmer in augustus.
Oja ik ben binnekort lekker lang vrij en we gaan proberen zowieso 2 of 3 dagen naar Daytona Beach te gaan met een groepje en eind september 2 of 3 dagen naar Miami.
Heerlijk.
Over een weekje of 2 komen waarschijnlijk onze valse id's eraan:P
Maar elke keer als we vrij hebben liggen we bij het zwembad met wat andere mensen van het complex. Savonds lekker eten en daarna naar de film of stappen.
Jaja connecties...
Ik ben vorige week op mijn vrije dag naar de film geweest en daarna was ik uitgenodigt om naar een feest te gaan met de jongen met wie ik was en zijn broer en vriendin.
Aangekomen...ooo was het een homoparty. Echt heel erg gelachen enzo.
Elke ochtend zijn Koen Emma en ik ijverig aan het sporten.
Koen en Emma op de loopband en ik lig liever in het water.
Over het hotel: de zijn hier bizarre dingen gebeurd....
Soms als mensen iets zeggen moet je 1000x vragen of ze de zin willen herhalen want oowww...dat accent..
Mijn assistent manager zegt dat ik ook al begin te praten met een accent. dat wil ik echt niet.
Mijn restaurant manager noemen we meneer ringbaard. Ja als je toch ff iets kwijt moet over een chagerijnig persoon noem je diegene niet zomaar bij zijn naam.
Verder hebben we een Miss Piggy. zij is trouwens wel aardig alleen ze lijkt er gewoon echt op.
En de nederlanders vromen een groep.
Haha elke gast vraagt automatisch...kom je uit nederland>?
Zijn hier in het hotel 8 werkzaam.
Gezellig dus vooral na het werk of op vrije dagen!
Ik mis kaas:(
Starbucks koffie en Intermezzo wordt een verslaving.. Subway onderhand ook wel..Vooral bij Emma.
Ik had nog iets te melden....ik weet niet meer wat. Jullie horen het wel van me als ik het weer weet!


Groetjes en liefs
An

  • 02 Augustus 2006 - 16:05

    Marjon:

    he pop. hoest met de blaasontseking?het zou leuk zijn als je met ons vrij had,kan je met vriendinnen bij ons in het app.ment(kost niks)kan je wel lekker je eigen gang gaan.stuur nog wel een langeren mail met details dikke kus mama

  • 03 Augustus 2006 - 06:48

    Elmoowtjuh:

    heej kanjer,

    weer veel gedaan en beleefd zo te lezen
    volgens mij heb je je draai goed gevonden :D
    lekker hoor...

    spreek je snel

    kus jelmer

  • 21 Augustus 2006 - 17:59

    Wieteke:

    Hej An

    Ik zie het allemaal al, dikke pret:)

    Hej ik heb dat weggooi cameraatje nog...zal ik de foto's laten afdrukken? Of wil je nog wachten:) Ben wel erg benieuwd naar die foto's hahaha:)

    Ik ben benieuwd hoe het met je is:)

    Dikke kus Wietje

  • 24 Augustus 2006 - 19:48

    Willem:

    Hey jou heb ik ook al lang niet meer gezien, denk op het feestje van Koen. Voor ticketes voor Tiëso is het misschien makkelijk als je op www.ticketmaster.com kijkt en dan zoekt op Tiesto (idd, géén " op de E) en daar zie je wel dat er op 10 november in Atlanta is. Wij hebben namelijk onze kaarten al besteld. Het gaat iig wel een gezellig feesie worden daar:D

  • 24 Augustus 2006 - 19:50

    Willem:

    Owja nog vergeten te zeggen, David gaat iid NIET mee. Tjezus wat een eikel was dat man!

  • 27 Augustus 2006 - 07:09

    Bram:

    Hee annelies...ook al lang niet meer gezien. zeker wel zin in Tiesto! maar goed spreek je snel!
    oja mijn site is: www.brambijnen.waarbenjij.nu

  • 31 Augustus 2006 - 07:41

    Michael:

    zo te zien heb je het flink naar je zin daar..houden zo xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 April 2007

Nog 1 maand

02 Januari 2007

Oud en nieuw!!!!!

04 November 2006

Hier ben ik weer

02 September 2006

Ben ik weer!!

02 Augustus 2006

heet

Actief sinds 15 Juni 2006
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 20426

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 26 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: