woensdag 21 juni - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van anneliesinamerika - WaarBenJij.nu woensdag 21 juni - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van anneliesinamerika - WaarBenJij.nu

woensdag 21 juni

Door: an

Blijf op de hoogte en volg

21 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heeeyyy iedereen!
whoei we hebben een appartement gevonden. Ik ga jullie jaloers maken want er zit een fitness centre bij, pool, hot tub, sauna... wow het is zo mooi.
We reizen nu een 15 minuten met de martha(tram) naar het hotel en we zitten tegenover een grote shoppingmall.
We hebben zondag al meteen onze eerste backgard party gehad bij iemand thuis. Echt superleuk.
Maandag hadden we een cockailparty van het HRC(bureau wat ons helpt)en we hebben wat mensen uit nederland leren kennen en ook al 2 amerikaanse vrienden.
Het is hier erg warm. 100 F dat is ongeveer rond de 38 graden.
Dinsdag hebben we de hele dag bij het zwembad gelegen:P
Binnekort als ik meer tijd heb probeer ik op iedereen zijn/haar berichtje te reageren.
O trouwens ze hebben hier zelf een IKEA echt super.
Ik porbeer z.s.m de foto's erop te zetten!!!


Liefs An

  • 22 Juni 2006 - 06:41

    Monique:

    Klinkt cool annelies!!..
    leuk dat je het zoo naar je zin hebt !!>
    veel plezier nog
    xxxxx moo

  • 22 Juni 2006 - 07:32

    Elmo!:

    heej dametjuh

    als ik dit zo lees dan ga ik echt mijn vakantie plannen maken richting jullie hahahaha
    zo te lezen heb je het naar je zin daar...
    goed om te horen :D

    dikke kus en groeten van jelmer

  • 22 Juni 2006 - 08:45

    Marijke:

    zozo dat is nogal wat! en dan ben ik opzoek naar een hokje van 40m2. Ben jaloers ja!! haha. Maar het vinden van een studio in Brussel wil niet erg lukken. Maar ik laat je het wel weten als ik iets heb. Jij zit er iniedergeval gebakken bij!

    Kus..

  • 22 Juni 2006 - 09:39

    Bernadette:

    Jeeetje an! Ik ben idd jaloers op jou:P Tis niet eerlijk!!! Maar goed dat je het zo naar je zin hebt, leuk voor je!!! Ik ga morgen naar Antwerpen, ff kamertje zoeken!!:D:D Maar bij mij zal het niet zo luxe zijn:( hahaha
    Heeeel veel plezier nog, en we mailen!!
    Kusjes bert(K)

  • 22 Juni 2006 - 13:59

    Roos:

    Hey An,

    Wat onwijs leuk te horen dat je het zo naar je zin hebt. Ik ben echt jaloers!! Wel jammer dat we pas over een jaar weer kunnen stappen!! Want niet vergeten he....Alphen the place to be!!! :P. Lieverd heeeeeeel veel plezier en maak er wat van. Kus Roosje

  • 22 Juni 2006 - 20:45

    Marit:

    Ey An!
    Zow gaaf allemaal zeg! Echt super dat t zo goed gaat! Heel veel plezier en geniet ervan! kus Marit

  • 23 Juni 2006 - 22:33

    Den:

    Dit gaat helemaal goed komen! ;)

    gr,
    Den.

  • 27 Juni 2006 - 09:18

    Sanna:

    Hey an!

    Klinkt allemaal echt gaaf! in nederland is het echt weer koud! regen enzo. Wanneer moet je eigenlijk beginnen met werken?

    Dikke kus sanna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 April 2007

Nog 1 maand

02 Januari 2007

Oud en nieuw!!!!!

04 November 2006

Hier ben ik weer

02 September 2006

Ben ik weer!!

02 Augustus 2006

heet

Actief sinds 15 Juni 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 20437

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 26 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: